BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 4, 2010

Jejalan...

Ni hubby aku..apesal entah makin lama dia makin comel aku tengok..nak kata aku masak sedap sangat takder pon..nway love him soo muchh..hehhehe jangan mara haaa ..tapi aku sendri rasa badan aku makin naik..arghh tidakkkk!!

Birthday party ktorg tahun ni disambut biasa2 jek..Azar n aku p ladang dulu..tengok belaan kambing2 sihat ker tak..pastu baru ktorg p makan kat Kelab Tasik Putrajaya..Makanan dia bole tahan la tapi aku suka suasana kelab tu...tepi tasik mesti angin sepoi2 bahasa...best woo...Tahun ni takde kek, ingat nak beli kek bila balik kg minggu ni...Kalu beli skang memang tak berabih la nampaknyer..


ni favret hubby, fresh Orange tapi kurang ais sebab batuk tak baik lagi..huhuu..Air masak kena la ada kan..So aku pon tak citer banyak pasal aku tak sabar biler citer pasal makan nih..My fav garlic bread..nanti aku nak p Giant cari garlic butter buat sendri kat umah..nyumm2

Aku kalu makan mesti nak yang ada mushroom sauce..best..Harga standard jek..tu yang aku suka..tapi kalau Azar ni dia suka try chicken chop yan pelik2..sos dia pun masam je..tapi dek kerana dah order, bedal jek la..hehehhe. Not bad actually..disebabkan aku pon rasa da makin gemuk, aktiviti makan2 macam ni slalu harus dikurangkan..kalu tak dua-dua kena masuk Biggets Looser Asia..ya Allah, mintak simpang..huhhuuu..i`m dietting after dis..chaiyoo

1 comments:

rabia-adawiah musa said...

wah,
yam dah kembali!!!

blog orang dah kawin..hehe